Är din lott vid sydgränsen? Nu behövs dina kontaktuppgifter!

29.09.2024 kl. 11:55
Om din lott finns intill sydgränsen behöver föreningen nu ditt medgivande att ge ut dina kontaktuppgifter till Tieluiska som börjar gräva i oktober.

Tieluiska behöver kontaktuppgifterna till de medlemmar vars lotter befinner sig vid sydgränsen, dvs. mot bostadsområdet.
Om du hör till dem, ge ditt medgivande att föreningen får ge utt dina uppgifter och meddela gärna samtidigt a ditt telefonnumer och din e-postadress antingen per e-post till medlem@brunakarr.fi eller per sms till föreningens tlefon 044 986 3306.

Stara börjar redan tisdag 1.10  fälla träd mellan Naguvägen och Bastubacken längs en cirka 8 meter bred linje där stolparna med röd topp i terrägen utgör mittlinjen.
Tieluiska kommer kanske redan samma vecka att börja gräva djupa diken (4,5-6 meter) ,ed början från Naguvägen-Koroisvägens korsning. Dikena sträcker sig minst 6 meter in och 6 meter ut från stolparna i terrängen.