T-skjortor med vår logo

15.06.2023 kl. 18:11
Nu kan du beställa en T-skjorta med vår egen logo.

Föreningen beställer svarta och vita T-skjortor med föreningens logo på bröstet till alla intresserade kolonister. Det finns både vanliga raka modeller och Ladyfit. Priset är 20 €/skjorta.

Välj storlek enligt storleksguiderna (herr, dam, barn). Ofta kan det löna sig att ta ett nummer större, säger de som har erfarenhet.

Gör din beställning per e-post till medlem@brunakarr.fi (uppge ditt namn, lottnummer, antal t-skjortor du vill ha samt färg och storlek. Då får du betalningsanvinsingar. Föreningen beställer endast t-skjortor som betalats på förhand. Sista beställningsdatum är 30.6.2023

Välj storlek enligt storleksguiden. Ofta kan det löna sig att ta ett nummer större, säger de som har erfarenhet.

HERRSTORLEK /rak modell

LADYFIT, damstorlek